Vakkundig
‘Een gedegen kennisinstituut welke uitstekend overzicht weet te houden en projectmanagement samen met de klant uitvoert’
Bart Malenstein – Bergman Clinics
Activ Vastgoed is een onafhankelijk vastgoed & bouwmanagementbureau met een specialisatie binnen de zorgsector. De combinatie van vastgoed- en bouwmanagement onder één dak is onze succesformule.
Vanwege uitbreiding van de orderportefeuille zoeken wij een ervaren bouwproject-/procesmanager die ons team komt versterken. Met een frisse blik, een berg aan ervaring en een specialistisch netwerk zijn wij in staat om elk project binnen vooraf gestelde kaders te realiseren. Bouwtechniek en bouwbegeleiding zijn voor ons geen uitdaging.
Wij richten ons vooral procesmatig op de benodigde specifieke functionele zorgverlening en de contractuele uitgangspunten, afspraken en verantwoordelijkheden. Een goede voorbereiding is dé voorwaarde voor een succesvol projectresultaat!
Wat zoeken wij
Een projectmanager die in een enthousiast team met gedreven collega’s wil werken. Een ‘architect’ van het projectproces, die als vertrouwenspersoon opdrachtgevers bij de hand neemt en huisvestingswensen tot realisatie brengt.
Als (bouw)project-/procesmanager ben je verantwoordelijk voor het managen van het volledige bouwproces en het leggen van de verbinding tussen de bouwwereld en de belangen van de zorgorganisaties.
Profiel
Wat kun je?
o Hoofdzaken van bijzaken onderscheiden,
o structuur brengen in een wereld van informatie en belangen,
o efficiënt communiceren, aansturen en afspraken nakomen,
o projecten binnen de vastgestelde uitgangspunten doeltreffend door de fasen initiatief, ontwerp, prijs- & contractvorming, uitvoering en nazorg loodsen,
o beoordelen en aansturen van adviseurs en uitvoerende bedrijven,
o uitwerken, integreren en begeleiden van directieleveringen,
o bouwdirectie voeren tijdens de uitvoering, inclusief opleveren.
Wat ben je?
o Gediplomeerd TU of HBO-Bouwkunde of Bouwkundig Bedrijfskunde,
o bouwkundig en/of installatietechnisch vaardig, vertrouwd met begrotingen, planningen en tekeningen, bij voorkeur in de zorghuisvesting,
o ervaren met aanneem-, coördinatie en bouwteamovereenkomsten en het leiden van aanbestedingen en bouwteams,
o zorgvuldig, kritisch, initiatiefrijk en assertief,
o communicatief en schriftelijk vaardig,
o in staat om prioriteiten te stellen en grenzen aan te geven,
o minimaal 4 dagen beschikbaar en woonachtig in midden Nederland,
o positief ingesteld, gezellig en collegiaal.
Wat hebben wij te bieden
o Een aantrekkelijk salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden overeenkomstig je ervaring,
o een gloednieuw en mooi kantoor in hartje centrum van Arnhem,
o een diversiteit aan enthousiaste en dankbare opdrachtgevers in m.n. midden, zuid en west Nederland,
o een gezonde dagelijkse lunch en een gezellige vrijdagmiddag borrel,
o een leuk team vol ambitieuze collega’s.
Interesse?
Ben jij enthousiast over bovenstaande vacature en herken je jezelf in de functievereisten? Aarzel niet en reageer! Stuur je CV en motivatiebrief naar dorien@activ.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.